1. Прикметник змінюється за:
А родами, числами, відмінками; Б відмінами, родами, відмінками;
В числами, групами, відмінками.
2. Яка
форма прикметника є початковою?
А. Називного відмінка однини чоловічого роду.
Б. Називного відмінка однини жіночого роду.
В. Називного відмінка однини середнього роду.
3. Позначте рядок, у якому всі прикметники якісні.
А Сумний, хлібний, широкий, солодкий;
Б гіркий, твердий,
далекий, сміливий;
В мамин, міський, вузький, швидкий.
4. Позначте рядок, у якому всі прикметники мають однаковий
ступінь порівняння:
А Ширший, ближчий, солодший, хороший;
Б яскравіший, глибший, якнайсмачніший, якісніший;
В найбільш м’який, найкращий, щонайдовший, найвищий.
5. У якому реченні прикметник відносний?
А У шубі з лисячого хутра дуже тепло.
Б Не одразу можна розпізнати людину з лисячим характером.
В Як відомо з казки, хитрунку підвів лисячий хвіст.
6. У якому рядку від усіх прикметників
неправильно утворено ступені порівняння?
А. Якнайбільший, гірший.
Б. Щонайсміливіший, дужчий.
В. Самий кращий, більш досвідченіший.
7. У якому рядку всі прикметники
перейшли з одного розряду за значенням в інший?
А. Заяча лапа; лебедина вірність; золотий годинник.
Б. Срібна роса; ведмежа послуга; собачий холод.
В. Лисячий хвіст; вовчий апетит; собаче серце.
8. Від яких прикметників вищий ступінь
порівняння утворюється з іншим коренем?
А. Добрий, веселий, чистий.
Б. Сильний, довгий, високий.
В. Гарний, великий, поганий.
9. Неправильну форму
ступеня порівняння прикметника вжито в реченні
А Секвоя – саме найбільше дерево на Землі.
Б У цьому місці річка вужча.
В Заздрість – якнайогидніша з усіх емоцій.
10.
Ступені порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка
А високий, білий, приємний, сміливий
Б чорний, м'який, сліпий, широкий
В маленький, важливий, прадавній, пустий
11. Установіть відповідність
між прикметниками й ступенями порівняння
1. Вищий, проста форма. А. Щонайбільший,
найдосконаліший.
2. Вищий, складена форма. Б. Менш тривалий,
більш доступний.
3. Найвищий, проста форма. В. Кращий, добріший.
4. Найвищий, складена форма.
Г. Препоганий, величезний.
Д. Дорожчий над усе, найбільш сильний.
12. Провідміняйте прикметники:
Наймудріший, гучна
13. Утворіть усі форми ступенів порівняння від прикметників:
Прозорий
Поганий
Дорогий
Низький
Завдання 1-10
по 0,5 б. = 5 б.
11- 1 б.
12 – кожний прикметник по 1 б. = 2б.
13 – кожний прикметник по 1 б. = 4 б.
Усього 12
б.
_____________________
1. Опрацюйте матеріал підручника на с.230-232.
2. Зверніть увагу на форму запису складного плану.
3. Прочитайте текст вправи 597.
4. Перекажіть усно прочитане.
5. Прочитайте Орієнтовний складний план.
6. Домашнє завдання:
Прочитайте текст, складіть і запишіть складний план до тексту.
УСІМ 36.6! Будьте здорові!
1. Перегляньте презентацію та виконайте завдання (усно).
https://drive.google.com/file/d/1cOcKNVxEfEiEjh212cFZgKcXICHDfmtw/view?usp=sharing
2. Домашнє завдання В ПРЕЗЕНТАЦІЇ (письмово).
1. Розгляньте приклади лексичних помилок. Запям"ятайте правильний варіант:
2. Прослухайте аудіоуроки О.Авраменка про найчастіше вживані лексичні помилки. Запам"ятайте правильні варіанти та вживайте їх у своєму мовленні:
3. Виконайте тести письмово:
21 вересня
Групи слів за їх походженням: власне українські слова і запозичені.
Тлумачний словник української мови. Словник іншомовних слів
1. Опрацюйте параграф 7 у підручнику.
2. Перегляньте презентацію про групи слів за походженням.
3. Виконайте вправу 47,48 усно.
18 вересня
Розвиток мовлення
ДІЛОВІ ПАПЕРИ. ОГОЛОШЕННЯ
1. Опрацюйте тему 4 на с. 226-228.
2. Зверніть особливу увагу на РЕКВІЗИТИ оголошення (с. 227 вгорі).
3. Прочитайте зразки оголошень у вправі 593.
4. Розгляньте орієнтовний план оголошення у вправі 594 (І).
5. Домашнє завдання: вправа 594 (ІІ) письмово.
17 вересня
Пряма мова і діалог. Розділові знаки при прямій мові та діалозі
Повторення вивченого. Складне речення.
Розділові знаки у складному реченні
Додаткові матеріали до уроку:
1. Перегляньте презентацію про складне речення та виконайте усно завдання, розміщені на слайдах презентації:
https://drive.google.com/file/d/1fE5RJQZlDpZeKs1uqO0Rjtc6m3GoIiT7/view?usp=sharing
2. Виконайте інтерактивні вправи до теми "Складне речення"
https://learning.ua/mova/piatyi-klas/
_________________________________________________
Повторення вивченого про стилі мовлення
1. Перегляньте презентацію про стилі мовлення за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/1xKRkmCKH-2vr2BmHV1gHY3Lyjf4WAVKP/view?usp=sharing
2. Опрацюйте матеріали параграфа 6.
3. Виконайте вправу 37 усно.
____________________________________
Повторення вивченого. Звертання. Вставні слова
1. Перегляньте презентацію та нагадайте вивчене у 5 класі про звертання та вставні слова. Виконайте завдання , розміщені на слайдах, та домашнє завдання.https://drive.google.com/file/d/1y9GDO1OblYb7IizZY9xS_aF2PL51cYz_/view?usp=sharing
2. Опрацюйте параграф 2 у підручнику.
3. Коригуюче навчання за 5 клас:
Згадайте теоретичний матеріал попереднього уроку "Словосполучення. Речення". Виконайте в зошиті тести.
https://drive.google.com/file/d/11jmORRA1Z-xNPKNlrPWkXaji_Cp4OFO1/view?usp=sharing
4. Цікава мова. Попрацюй із завданням "Знайди відповіді у словах".
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=793500914755810&id=100022877264452&set=pcb.3418768144842256&source=48&refid=13&__tn__=%2B%3D
____________________________________________
08 вересня 2020 року
Повторення вивченого про типи мовлення. Навчальне читання текстів діалогічного й монологічного характеру
1. Згадайте, з якими типами мовлення ви познайомилися
в 5 класі
https://drive.google.com/file/d/16t5lIkylr02DzaJHzoBmzo9GryigGL22/view?usp=sharing
2.Прочитайте текст, визначне тип/типи мовлення.
https://drive.google.com/file/d/1Tck--6tK_Q9I5-a18cdxeg8lIurGfMzB/view?usp=sharing
3. Виконайте домашнє завдання:
_______________________________________________________
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА НАВЧАЛЬНИЙ РІК
1. Повторіть розділ "Синтаксис і пунктуація".
2. Потренуйтеся на тренажері з правопису:
(Перечитайте правила та інструкцію, які розміщені перед завданнями. Пройдіть завдання з тем:
ЗВЕРТАННЯ.
________________________________________
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА НАВЧАЛЬНИЙ РІК
1.Перегляньте відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=9N0V63KlZzA
2. Повторіть розділ "Лексикологія".
3. Потренуйтеся на тренажері з правопису:
СЛОВО І ЙОГО ЛЕКСИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ;
СИНОНІМИ Й АНТОНІМИ;
ОМОНІМИ І ПАРОНІМИ.
https://webpen.com.ua/#exercises
ПРАВОПИС ГОЛОСНИХ;
МИЛОЗВУЧНІСТЬ МОВИ
1.Напишіть твір-розповідь на одну із запропонованих тем із вправи 239. Обсяг твору - до однієї сторінки. Можна скористатися матеріалом, розміщеним у параграфі 30.
У творі викладіть свої думки, а не думки, списані з ГДЗ.
__________________________________________
12.00 - 12.45 год.
1. Перегляньте урок № 28. Виконайте завдання за ним:
https://www.youtube.com/watch?v=3C5WBkg-VOc
1) Випишіть із вправи 1 слова в переносному значенні.
2) Затранскрибуйте слово ЗДОРОВ"Я, роберіть за будовою слово НАЙДОРОЖЧА із вправи 2.
3) Виконайте вправу 3 письмово.
4) Виконайте вправу 500 (1 діалог).
2. Повторюємо вивчений за навчальний рік матеріал.
1) Повторити розділ "ВІДОМОСТІ ІЗ СИНТАКСИСУ ТА ПУНКТУАЦІЇ".
2) Виконайте інтерактивні вправи
https://learningapps.org/1743174
https://learningapps.org/1746173
https://learningapps.org/1660395
https://learningapps.org/1771172
______________________________________________
Пряма мова. Розділові знаки в реченнях з прямою мовою. Тренувальні вправи
_______________________________________________________________
07 травня
1. Перегляньте урок № 27. Виконайте завдання за ним:
https://www.youtube.com/watch?v=wqEwZrirVd8
1) Із вправи 2 затранскрибуйте слово БАТЬКІВЩИНА.
2) Вправу 4 виконайте письмово.
2. Виконайте інтерактивну вправу "Пряма мова":
https://learningapps.org/1976276
3. Повторюємо вивчений за навчальний рік матеріал.
1) Повторіть розділ "Будова слова" на с.56-79.
2) Виконайте інтерактивні вправи на повторення:
https://learningapps.org/1929063
https://learningapps.org/1833293
https://learningapps.org/1771172
__________________________________________________
1. Контрольна робота № 8 ТУТ
2. Шкала оцінювання контрольної роботи № 8 ТУТ
_____________________________________________________________________
1. Повторіть вивчений матеріал на с. 142 - 176.
2. Дайте усні відповіді на запитання для самоперевірки на
с. 189 (№ 1-8).
3. Виконайте тести, розміщені в підручнику на
с. 187-188 (№1-8).
_________________________________________________________________
1. Перегляньте урок у Всеукраїнській школі онлайн на каналах "Плюс-Плюс" та "112 Україна".
2. Згадайте правила оформлення листа та конверта на с.172, 178.
3. Повторюємо вивчений за навчальний рік матеріал:
1) Повторіть розділ "Фонетика.Графіка. Орфоепія. Орфографія".
2) Виконайте інтерактивні вправи про правопис префіксів за покликанням:
https://learningapps.org/1263778
https://learningapps.org/1550580
https://learningapps.org/2196818
______________________________________________________
1. Перегляньте урок у Всеукраїнській школі онлайн на каналах "Плюс-Плюс" та "112 Україна".
2. Виконайте завдання за цим уроком.
3. Повторюємо вивчений за навчальний рік матеріал:
1) Повторіть розділ "Лексикологія" за підручником.
2) Виконайте інтерактивні вправи за покликанням:
https://learningapps.org/2220462
https://learningapps.org/1280329
https://learningapps.org/1348121
_____________________________________________
1. Опрацюйте параграф 61 на с. 176 у підручнику.
2. Виконайте завдання за покликанням:ТУТ
3. Випишіть по три простих і складних речення з літературної казки Василя Короліва-Старого "Хуха-Моховинка".
4. Виконайте інтерактивну вправу "Складне речення"
за покликанням:
https://learning.ua/mova/piatyi-klas/
5. Повторюємо вивчений за навчальний рік матеріал.
1) Повторіть параграфи 17-19 "Будова слова"
2) Виконайте інтерактивну вправи "Будова слова" за покликанням:
https://learning.ua/mova/piatyi-klas/
_________________________________________
https://www.youtube.com/watch?v=yh_b4PfD1Bo
1) У вправі 2 позначте непоширені речення.
2) Із вправи 3 випишіть слова в переносному значенні.
3) Вправа 4. Дібрати спільнокореневі слова до слова КВІТИ.
4. Повторюємо вивчений за навчальний рік матеріал.
Повторіть параграф 36, с.111.
3) Із вправи 3 розберіть за будовою слово ВЕРХОВІТЬ.
2. Повторіть параграф 58, Виконайте письмово вправу 466.
Виконайте інтерактивну вправу "Наголос у словах":
https://learningapps.org/1725972
__________________________________________________
1. Опрацюйте матеріал підручника - с. 172-173.
2. Прочитайте додатковий матеріал за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=1DZMELZgtAti64dRSFJ_i0tz5wb7dD_sG
3. Напишіть лист батькам (дідусеві, бабусі, подрузі, другові), використовуючи звертання та вставні слова.
4. Повторюємо вивчений за навчальний рік матеріал.
Повторіть параграф 8. Виконайте інтерактивну вправу "Однозначні і багатозначні слова":
https://learningapps.org/2238239
______________________________________________________________________
16 квітня
1. Виконайте тести ТУТ2. Виконайте інтерактивну вправу на повторення:
https://learningapps.org/1660395
3. Виконайте інтерактивну вправу на повторення:
https://learningapps.org/1116626
1. Напишіть аудіодиктант "Краса українського лісостепу" за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=-7eHMBjtoIE
Звертання. Непоширені і поширені звертання.
1.На повторення виконайте інтерактивну вправу "Однорідні члени речення" за посиланням:
https://learningapps.org/1428105
2. Перегляньте урок № 23. Виконайте завдання за ним:
https://www.youtube.com/watch?v=o-fJVVDOws8
1) Вправа 1. Випишіть перше речення. Зробіть синтаксичний розбір (підкресліть усі члени речення).
2) Вправа 2. Перепишіть 4 речення, підкресліть граматичну основу.
3) Вправа 3. Випишіть спільнокореневі слова з 6 речення. Розберіть їх за будовою.
4) Вправа 5. Виконайте вправу письмово. Випишіть слова, у яких можуть чергуватися приголосні. Доберіть до них спільнокореневі слова з чергуванням. Наприклад:
Друг - дружній, друзі.
3. Опрацюйте матеріал параграфа 57. Виконайте вправу 455. Запишіть транскрипцією слово ЩЕДРОТИ.
_____________________________________________
10 квітня
1. На повторення виконайте інтерактивну вправу "Односкладі і двоскладні речення":
https://learningapps.org/1771172
2. Перегляньте урок № 20. Виконайте завдання за ним:
https://www.youtube.com/watch?v=lhFA5Bm7asQ
3. Виконайте вправу 1 письмово.
4. Вправа 2. У якому реченні є однорідні додатки?
5. Виконайте вправи 3,4 письмово.
6. Випишіть однорідні члени речення з поезії М.Рильського "Осінь-маляр з палітрою пишною..."
7. Виконайте інтерактивну вправу "Перший мільйон":
https://learningapps.org/1768635
___________________________________________
1. Виконайте інтерактивну вправу "Однорідні члени речення" за посиланням:
https://learningapps.org/1959454
2. Перегляньте урок № 20. Виконайте завдання за ним:
https://www.youtube.com/watch?v=D_mO_lMVcMA
3. Виконайте вправу 1 письмово.
4. Вправа 2. У якому реченні є однорідні означення?
Яке речення є односкладним?
5. Виконайте вправу 3 та 4 письмово.
6. Випишіть із вправи 5 односкладні речення та підкресліть у них усі члени речення.
7. На повторення виконайте інтерактивну вправу "Види речень за метою висловлювання":
https://learningapps.org/1660395
8. Опрацюйте § 54. Виконайте вправу 432 (ІІ).
____________________________________________________________
2. Виконайте завдання за переглянутим уроком:
- Вправа 1
1) У якому реченні є однорідні підмети?
2) У якому реченні є однорідні присудки?
- Вправа 2
Знайдіть речення з однорідними означеннями.
- Вправа 3
1) У яких реченнях є однорідні обставини?
- Вправа 4
Зробіть синтаксичний розбір останнього речення.
Виконайте вправу 5 письмово.
По підручнику:
Опрацюйте § 54,
Виконайте вправу 430.
Перепишіть шість перших стрічок поезії М.Рильського "Дощ".
Підкресліть однорідні члени речення відповідно до їх синтаксичної ролі (як підмети, присудки, додатки, означення чи обставини).
____________________________________________________________
З 6 квітня переглядаємо уроки української мови для 5 класу на каналах "Плюс-Плюс" та "112 Україна" з 10.00 год. або за посиланням, яке є на картинці:
- Позначити словосполучення, у якому правильно виділено головне слово:
30 березня
Напишіть твір- роздум на одну із запропонованих тем. Скористайтеся шаблоном про структуру твору-роздуму, який було надіслано раніше. Обсяг твору – до однієї сторінки. Наводьте приклади.
31 березня
ДОДАТОК ПІДКРЕСЛЮЄМО ПУНКТИРОМ __ __ __ __ __ __ __
ОЗНАЧЕННЯ ПІДКРЕСЛЮЄМО ХВИЛЯСТОЮ ЛІНІЄЮ
1. Вправа 1. Позначте цифрою речення, у яких ставимо питання до означення
ОБСТАВИНУ ПІДКРЕСЛЮЄМО ПУНКТИРОМ З КРАПКОЮ __ . __ . _
4. Виконайте вправу 4, самостійно дібравши пропущені обставини. Виконайте завдання до неї.
3 квітня
1. Виконайте творче завдання:
Поширте запропоновані речення:
а) додатком
Два століття козаки захищали ...
б) означенням
...Воїни славилися на багато країн.
в) обставинами
Запорожці одягалися ...
Козаки завжди поводили себе ...
2. Випишіть означення з поезії Павла Тичини "Не бував ти у наших краях".
3. Випишіть поширене речення з першої строфи поезії Павла Тичини "Гаї шумлять". Підкресліть усі члени речення.
4. Виконайте інтерактивну вправу
https://learningapps.org/1931561
Немає коментарів:
Дописати коментар